Ochrana osobních údajů
Poskytnutí osobních údajů, tedy jakýchkoliv údajů, týkajících se určeného nebo určitelného fyzického subjektu, je dobrovolné. Kupující s jejich poskytnutím a zpracováním pro účely objednávky souhlasí ve smyslu zákona č. 101/2000 Sb., O ochraně osobních údajů. Osobní údaje nejsou poskytovány třetím osobám, slouží výhradně pro potřeby evidence a vyřízení objednávek či k informování o novinkách na webu orienttrade.cz
Reklamace a odstoupení od smlouvy
Reklamaci lze uplatnit v případě, že je zboží napadeno plísní, hnilobou nebo škůdci. Reklamace bude po informování telefonem nebo emailem vyřešena vždy k maximální spokojenost zákazníka. Reklamované zboží je nutné předložit či zaslat zpět na adresu dodavatele pro posouzení závadnosti.
Zboží není možné vrátit tedy odstoupit od smlouvy do 14 dnů bez udání důvodu s odkazem na § 53 odst. 8 písm. c) zákona č. 40/1964 Sb., Občanského zákoníku. Reklamaci nelze uplatnit na zboží, které bylo zjevně nevhodně skladováno.
Reklamace jsou vyřizovány bez odkladu do 30 dnů ode dne uplatnění. Po této lhůtě má zákazník automaticky právo na nové balení do ceny reklamovaného zboží nebo na vrácení peněz. U nového balení platí nová doba trvanlivosti. Reklamované zboží musí být v neporušeném obalu a musí se shodovat se zbožím, které bylo zákazníkovi dodáno.
Reklamace se řídí zákonem č. 40/1964 Sb., občanským zákoníkem a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.
Zrušení objednávky dodavatelem
Zrušení objednávky dodavatelem je možné pouze v těchto výjimečných případech:
- zboží není na skladě
- neproběhla platba za zboží
- objednávka uznána jako neplatná
O zrušení objednávky je zákazník vždy informován.
Závěrečná ustanovení
Provozovatel a dodavatel webu svetplodu.cz si vyhrazují právo na změnu obchodních podmínek. Ty vstupují v platnost v okamžiku uveřejnění. Objednávky podané před změnou obchodních podmínek se řídí podmínkami platnými v době objednávky.
V Opavě dne 16. 11. 2016